Brezlej
Szeregowy

Pomoc w dobrze sprzętu dla ambitnego nowicjusza

pt 24 lut, 2017

Witam

Chciałbym prosić o pomoc w doborze odpowiedniego sprzęcicha.
Może po kolei.
Interesuje mnie sprzęt nowy, raczej mam małe zaufanie do używanych.
Cenowo nie chciałbym przekroczyć sumy 1000zł .

Jestem totalnym nowicjuszem. Kiedyś coś tam plumkałem czy u kolegi czy gdzieś gdzie było pianino ale nigdy nie miałem takiego sprzętu na tyle długo u siebie w domu żeby móc się nauczyć czegoś podstawowego.
Do tematu powróciłem po tym jak się rozegrałem w aplikacji Piano Tiles 2. Wiadomo że tam się tylko ciapie palcami i trzeba mieć raczej refleks niż słuch, ale to mnie trochę zmotywowało żeby się odchamić i spróbować zrobić coś kreatywnego w życiu ;)

Kuzyn poleca mi kupić klawiaturę MIDI ale mnie nie do końca przekonuje podpinanie pod komputer i programowanie i bawienie się w jakieś pady itd.

Na pewno chciałbym aby wybrany sprzęt miał opcje nauki gry, podświetlane klawisze i żeby można było wgrywać te całe Midy ,które potem mi będą wyświetlać jakie klawisze mam wciskać zeby odegrać przeboj który tam wgram [mam nadzieję że jest coś takiego :) ]
Powiedzmy że cieszyło by mnie na początek nawet takie klepanie jak w filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=X1ynXZ_ECIs

Oczywiście docelowo to marzyło by mi się dojść do chociaż podstaw takiego grania jak na tym filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=nGWrkq2 ... F80AAAB471

Nie boję się rozbudowanych sprzętów ,bo sporo pracuję na komputerze to i z elektroniką melodyjną sobie poradzę :)

Z góry bardzo serdecznie dziekuję za pomoc :)
Pozdrawiam
Rafał (lat 31)

Grabcio
Sierżant

Re: Pomoc w dobrze sprzętu dla ambitnego nowicjusza

sob 25 lut, 2017