Promocja książek
instrumenty muzyczne - muzyczny.pl forum Strona Główna instrumenty muzyczne - muzyczny.pl forum
Twoje muzyczne forum :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nauka gry na organach
Autor Wiadomość
pablo_333 
Szeregowy

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   Nauka gry na organach

Witam!
chciałebym się nauczyć gry na organach kościelnych. I tak sobie pomyślałem o tym aby kupić keyborad ktory mam ożliwość odtworzenia dźwięków organó i się zacząć uczyć. Jestem początkującym mój poziom wiedzy wynosi 0 i nawet nie wiem czy się do tego nadaję. Co polecicie abym zrobił i kupił?
Pozdrawiam!

piekny lolo
Szeregowy

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

siemano,

moim zdaniem powinieneś sobie kupic jakis keyboard lub syntezator ( i jesli bedziesz go używał tylko i wyłącznie do nauki to nie koniecznie drogi...) i zacząć się uczyć podstaw, najlepiej pod okiem kogos kto choc troszke sie na tym zna i np, sobie przerabiac ćwiczenia na fortepian, Klechniowskiej. A po jakims czasie, kiedy uznasz że Ci dosyc dobrze idzie to zapisz sie do szkoly organistowskiej, gdzie dalej zostaniesz pokierowany pod okiem specjalistów.

pozdro600

pablo_333 
Szeregowy

Dzięki za odpowiedź. Kupiłem sobie taką książeczkę "Keyboard. Kurs dla początkujących" i będę przerabiał te ćwieczenia tylko nie mam sprzętu na początek. Co byście mi polecili? Żebym nie kupił byle czego, chodzi jakośc=cena na początek.

i.maliszewski 
Jordan Rudess Fan

Roland VK-8

(aby powiększyć kliknij)

Od czasu wypuszczenia na rynek modelu VK-7, który to spotkał się pozytywną opinią krytyków brzmieniowych,
dla których instrument ten oferował tzw. brzmienie organowe z sercem,
firma Roland udoskonalała brzmienia organowe, czego wynikiem jest model VK-8.
Efekt ten to także ugruntowanie technologii Virtual ToneWheel, która udowodniła iż kopia może przewyższać ideał.