Sklep muzyczny: gitara akustyczna
instrumenty muzyczne - muzyczny.pl forum Strona Główna instrumenty muzyczne - muzyczny.pl forum
Twoje muzyczne forum :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie pianino cyfrowe? (2,5-3 tys zł)
Autor Wiadomość
bocianzdw
Szeregowy

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   Jakie pianino cyfrowe? (2,5-3 tys zł)

Witam,
Chcę kupić na prezent pianino cyfrowe i proszę o radę (jestem kompletnym laikiem). W przeszłości mąż uczył się gry na pianinie przez 8 lat, lecz od długiego czasu już na nim nie gra. Chcę na jego zbliżające się okrągłe urodziny zrobić mu duży prezent i zafundować mu nowe pianino (myślę głównie nad jakąś Yamahą), gdyż wiem, że granie wciąż sprawia mu bardzo dużą przyjemność. Pieniądze jakie jestem w stanie wydać to 2500-3000zł. Chcę dokonać zakupu z którego będzie zadowolony, tak więc bardzo serdecznie proszę o radę ;) .

szpak22 
Major

Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010   

zainteresuj się w kolejności:
1. yamaha p-95 (2500zł)
2. yamaha p-85 (2000zł)
3. korg sp-250

Pozdrawiam

PS. nawet jak do instrumentu dokupisz sobie pedały LP-5 czy sustain, albo jakiś interfejs do kompa to wyjdzie mniej niż 3000zł :D

Grzesiek791
Szeregowy

Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   

Zdecydowanie polecam Yamaha DGX-630, fenomenalny sprzęt kupiłem go 3 dni temu!
Pełno bardzo, bardzo fajnych opcji, co ważne - ważona klawiatura!
Naprawdę gorąco polecam!
Cena w Ragtime 2850zł

szpak22 
Major

Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   

yamaha dgx-630 to raczej keyboard z ważoną klawiaturą a nie pianino cyfrowe, zależy czego chcesz od instrumentu, jesli stylów to dgx, a jesli głownie pianino to seria p*

r_gdynia 
Podpułkownik

Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010   

DGX-630 - "ważona klawiatura" GHS - niczym niepodobna do systemów stosowanych w pianinach (tak więc szkoda słów).

bocianzdw - jak dla mnie do 3000zł nic fajnego nie kupisz.